Chewrolet Lacetti startował w w wyścigach FIA World Touring Car Championship, dlatego też przygotowano wersję cywilną WTCC R+.
Wyposażono go w silnik benzynowy turbodoładowany 2.0 DOHC o mocy 172KM i momencie obrotowym 230 Nm.
Występowała także wersja z mocnym 190 konnym silnikiem diesla, moment obrotowy diesla wynosił 400Nm. Przyśpieszenie do 100km/h to 8 sekund dla benzyny i 7.4 dla diesla.
Wersje WTCC R+ posiadały także wzmocnione hamulce, wzmocnione i obniżone zawieszenie a także dyferencjał o ograniczonym poślizgu.
Chevrolet Lacetti WTCC R+ 2.0 DOHC | |
Typ silnika: | 4-cylindrowy rzędowy doładowany |
Ilość zaworów: | 16 zaworów po 4 na cylinder / 2 wydechowe 2 ssące |
Moc maksymalna | 172 KM / 6000 obr/min |
Maksymalny moment: | 230 Nm / 4900 obr/min |
Chevrolet Lacetti WTCC Ultra 2.0 DIESEL | |
Typ silnika: | 4-cylindrowy rzędowy doładowany |
Moc maksymalna | 190 KM |
Maksymalny moment: | 400 Nm |
Nieoficjalna strona samochodu CHEVROLET LACETTI i NUBIRA
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.