Chevrolet Lacetti / Nubira


Silniki - Chevrolet Lacetti / Nubira III

tłoki, korbowody, zawory, silnik W Chevrolecie Lacetti / Nubira były do wyboru cztery jednostki napędowe, trzy benzyniaki i jeden diesel.

W wersji kombi zrezygnowano z najsłabszej jednostki napędowej o pojemności 1400 cm3, ten silnik po prostu jest za słaby do tego nadwozia.

Należy też wspomnieć o piątej i szóstej jednostce napędowej benzynowej oraz diesla o pojemności 2000 cm3 turbo doładowanej, o mocy 172KM i 190KM diesel.

Silniki były montowane w chevrolecie w wersji cywilnej nazywanej WTCC R+. Silniki benzynowe to wersje 16-sto zaworowe 4-ro cylindrowe rzędowe z dwoma wałkami rozrządu, diesel to typowy 16-to zaworowy SOHC.

Jednostki napędowe montowane w Chevrolecie Lacetti / Nubira III są mocnym punktem tego auta. Benzyniaki bardzo dobrze tolerują LPG, dlatego warto zainwestować w instalację gazową gdyż nie są zbyt ekonomiczne. Dbając o czasowe wymiany świec, oleju, filtrów oraz układu rozrządu na pewno silniki te nas nie zawiodą, a przebieg na poziomie 300 tys. dla benzyniaka to norma.



   

Nieoficjalna strona samochodu CHEVROLET LACETTI i NUBIRA
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.

strzałka do góry