Przednie jak i tylne zawieszenie w samochodach Chevrolet Lacetti / Nubira jest w pełni niezależne. W przednim zastosowano klasyczne rozwiązanie typu McPherson, czyli jeden wahacz, kolumna ze sprężyną i amortyzatorem połączone ze sobą zwrotnicą która jest od dołu przekręcona do przegubu kulkowego przytwierdzonego za pomocą nitów do wahacza.
Zawieszenie tylne jest także typu kolumnowego, jednak z tyłu zastosowano trzy wahacze, dwa poprzeczne i jeden wzdłużny (wleczony).
Tylne jak i przednie nienależne zawieszenie nubiry zapewnia wysoki komfort podróżowania oraz dobre właściwości jezdne.
W porównaniu do poprzednich modeli Nubiry, przednie zawieszenie jest bardziej wytrzymałe gdyż zastosowano inną konstrukcje wahacza, bardziej przypomina zawieszenie z lanosa czy leganzy.
Niestety Chevrolet nie uczy się na błędach Daewoo i nadal stosuje w wahaczu przednim tuleję dzieloną, właściciele poprzednich wersji Nubir wiedzą gdzie leży problem i jak go rozwiązać.
Podczas wymiany tulei wahacza w Chevrolecie lepiej zainwestować i wstawić tuleje pełne, auto będzie sztywniejsze i twardsze ale problem z częstą wymianą tulei zniknie.
Nieoficjalna strona samochodu CHEVROLET LACETTI i NUBIRA
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.